keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Matkakuumetta ?


Hiihtokausi on vaihtunut pyöräilyyn. Olen aloitellut varovasti, ensin 50 km hiihdon ohella viikossa, sitten 100 km, 250 ja tällä viikolla olen ajanut noin 50 km päivässä. Nyt alkaa tuntua, että ajamiseen vähitellen tottuu. Kelit on ainakin tänään olleet surkeat.

sierra Nevadan matka lähestyy, lento malagaan on perjantaina iltapäivällä. Olen vähitellen kasannut tarvikkeita, myös viime kesänä Sardiiniassa varastettujen tilalle. Sain lahjaksi muutamia lahjakortteja Intersporttiin, kiitos niistä. Olen hyödyntänyt ne mieluusti. Uusi työkalusarja, vesitiivis reppu ja pyöräilytakki sekä retkikeitin varastetun tilalle. Tein koepakkauksen tänään, koska tarkoitus on purkaa pyörä huomenna kuljetuspussiin. Mianusta homma tuntui toimivan, vaikka pyörä on uusi ja osa virityksistä on aikaisemmin kokeilemattomia. Mm ohjaustanjon alla oleva majoituspakkauksen kiinnityssysteemi on omatekoinen viritelmä. Matkalla näen lopullisesti, miten se toimii.

Olen katsellut Espanjassa mm Cordopan lämpötiloja, ja ainakin tällä hetkellä näyttää hyvältä. Koitan kertoa kuulumisistani niille, joita asia sattuu kiinnostamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti