keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Istanbulissa, matkalla Alanyaan


11.4.2012 Istanbul
Kuva ei kyllä ole Istanbulista vaan kotipihalta. Laitoin sen siihen kiitokseksi Joutsensillan Intersportille, joka sponsoroi minulle uudet ajohousut ja paidan. Muutoinkin olen saanut kko harrastukseni ajan tosi hyvää teknistä tukea välinepuolella samasta paikasta, kiitos siitä. Keli Oulussa oli vielä varsin talvinen. Sain kuitenkin ajettua sen mitä olin suunnitellut, eihän se paljon ollut. Hiihtoa kuitenkin kertyi perinteisellä menetelmällä 2500 km, minulle se on paljon. Sairasta huumoriani hyvin kestävä kunto-ohjaaja Juha R. väitti, että peruskuntoni olisi parempi kuin koskaan. Kunhan pyöräilen 6 viikkoa, alkaa se sujua ! Pakkohan sitä on ammattimiestä uskoa.

Pakkaaminen ja matkalle valmistautuminen on joka kerta yhtä hermostuttavaa. Nytkin meni aivan viime tippaan. Roinaa on kyllä mukana, mitenköhän nuo kaikki saa mahtumaan pyörään ? Muistin koneessa, että minulla oli etulaukun kiinnitysruuvi poikki, sekin pitäisi saada jotenkin korjattua ennen lähtöä. No, tämän päivän homma on hankkiutua Alanyaan ja katsoa sitten miten asiat järjestyvät. Laitoin vielä viime lauantaina Georgian Helsingin suurlähetystöön sähköpostia kysyen mahdollisuudesta mennä Georgiasta Venäjälle. Yllättäen suurlähettiläs soitti minulle maanantaina ja keertoi, että se ei ole mahdollista, mutta hän kyllä kehui Georgian rannikkokaupunkia ja kertoi sieltä pääsevän autolautalla ainakin Ukrainaan . Hän lähetti linkin (http://www.youtube.com/watch?v=3hYtl8eDzm8&feature=related), mukavalta ainakin minusta näyttää. Sinne on aikaa, joten ehdin kyllä suunnitella reittiäni. Katsellaan huomenna lisää, jos ollaan hengissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti